niedziela, 18 października 2015

KOŃ

Historia tego konia to ładnych kilka lat.
Spodobał mi się jak byłam jeszcze dzieckiem. Tak katowałam mamę, że chcę go wyhaftować, że w końcu dała mi ładną, "lepszą" (czyli droższą) kanwę :)
Jednakże nie miałam serca, by go skończyć... Dopiero kilka lat temu postanowiłam wziąć się za niego i dokończyć dzieła. Wreszcie, bo w 2008 roku udało mi się go wyhaftować do samego końca! Nawet widać datę w lewym dolnym rogu.

Teraz chcialabym, aby trafił on w ręce osoby, która potrafi docenić ilość pracy i czasu włożoną w jego wykonanie (oczywiście nie liczę tego w latach, lecz po prostu w godzinach spędzonych na wyszywaniu).
Obrazek ma około 20cm na 20cm, wyszyty na drobnej kanwie. 
Do samodzielnej oprawy.

Czy znajdzie się ktoś chętny?
Mamy tu jakichś miłośników koni albo zwierząt?

***

IL CAVALLO

La storia di questo cavallo ha qualche anno.
Mi e' piacuto questo disegno ancora quando ero bambina. Chiedevo la mamma di permettermi ricamarlo e finalmente mi ha dato un canovaccio bello, "migliore" (quindi piu' caro) :)
Pero' non ce la facevo di finirlo... Appena qualche anno fa ho deciso di finirlo e finalmente nel 2008 sono riuscita a ricamarlo completamente! Si vede anche la data nell'angolo sinistra, basso.

Adesso mi piacerebbe venderlo alla persona che apprezza il tempo e lavoro messo nel realizzazione (ovviamente non lo conto in anni, ma in ore passate facendolo).
Il disegno ha circa 20cm per 20cm ed e' ancora da mettere in cornice.

C'e' per caso qualcuno che lo vorebbe?
Ci sono gli appassionati dei cavalli o animali?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz